Wednesday, October 22, 2008

I got a new room!!

finally,cari punye cari dpt pun seketul bilik
tp bilik tu kecik je cukup la utk aku sorg
masa g tgk tu ade la rasa ragu2 skit
tp setelah melalui beberapa perbincangan
dgn mr.zas ku hehe aku pn terus agree
nasib baik aku ni kecik je(kecik la sgt)
klu org besar skit dpd aku msti bleh rimas
duk bilik tu..huhu
planning seterusnya ialah utk melengkapkan bilik tu
yg ade nnt cuma almari je..
so otak aku pun mula la merencana pe nak beli
mesti poket mr.zas aku tu dah gigil2 hehe..
antara barang2 yg aku plan nak beli:
1.Fan(kecik je dah la)
2.Cermin(nak yg pjg tu hehe)
3.Shoe rack(kasut byk lor)
4.Cadar baru(msti nak wrna pink)
5.Katil(dlm perancangan)
Haha banyak kan?
tu belum lg aku nak cri accesories plak
konon2 nak bilik yg kecik tu nmpak cantik la
klu mak aku tau plan aku ni mau menjerit mak aku nnt
emm..pas tgk bilik mlm td aku n mr.zas
g tgk wayang plak cite eagle eye
cite lama tp ktrg je xtgk2 lg
sbb bg laluan kt cite2 best yg asik kuar saban mggu
sje je sbnarnya boring xtau nak watpe
niat nak g beli 'sesuatu' terpaksa dibatalkan
memandangkan shopping complex dah nak tutup
hmmmmm..........

No comments: