Monday, August 24, 2009

Lagu Raya

salam ramadhan...

chewah mentang2 bulan puasa kan
ari ni dah masuk 3 hari kite berpuasa kan?
rasa sekejap je dah 3 hari..

as i mention b4 zue balik perlis sambut puasa ngan family
memang best gile la..the best part of course the makan part
mak masak simple2 pn kite dah rasa cam itu yg paling sedap
cuma walid zue je xde..g penang kena jaga orang mengundi
tu sedih skit huhu

ok dah lari tajuk dah ni
nape zue letak tittle lagu raya?
sebab by the time zue taip n3 nie collegue zue tengah pasang lagu raya!

boleh??!!
lelaki plak tu bukan pompuan tau
gile semangat dorang ni..
baru 3 hari puasa weh korang dah semangat dengar lagu raya

yang kitorang ni dah gelak2 dah
pas satu...satu..lagu dorang pasang
siap lagu P.Ramlee yg beduk berbunyi(xsure tajuk hiks) tu pun ade...
P.Ramlee version ok!

puasa dulu weh nanti2 baru raya..

1 comment:

♥ balkidz_hunny ♥ said...

Huhu..
Baru 3 hari puase,
macam 3 hari lagi nak raye ehh??

Slamat membuat persiapan kawen!
Slamat berbuke!

ps: msg me kalo dah dpt parcel eh!! ;p