Tuesday, October 20, 2009

Statement hangat en.zas


dimulakan dengan status zue kat facebook yg mendapat serangan balas adik zue,yah haha
pastu en.zas plak balas

weeehhuuuuuu gumbira gumbira
@ayuk@ayuk@ayuk@sinchan@sinchan@sinchan

saje je wat status cmtu kat fb
actually zue pun pelik bile en.zas kata baju zue xbanyak zue tengok pun nak fengsan
selama ni dia merungut jugak la sbb kata baju zue banyak yg pakai sekali je

tp pas semalam sebeban zue bagi en.zas pegang baju zue yg bergantung
en.zas boleh kata "aik ni je..mana lagi"
eh nak lagi ke..zue masuk dalam umah amik lagi bawak kuar(en.zas tggu kat luar umah,zue dalam proses pindah umah skg ni)
"ni je..kata banyak sangat baju"

uiks..ayg ni saje je tau
ni wat semangat Becky Bloomword membara2 lagi ni hehe

3 comments:

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ said...

salam singgah dari kak yanie

=D

oneyani said...

hah jangan lupe check it out stok baru akak..tp xupload lagi..hehehe

watie said...

so sweet berbalas di facebook hihihi