Thursday, February 11, 2010

Ada petua tak?

sesapa ade tak petua macam mana nak tambah selera makan??
zue sekarang susah sangat nak makan..perut lapa tp bile tengok makanan xde satu tu yg rasa nak masuk dlm tekak ni
sebelum ni bukan main lagi makan sampai nak meletop perut ni
sejak hari ahad last week sampai la hari ni nak makan punya la susah

kadang sehari sekali je makan,pastu sampai malam xmakan dah
lately memang zue xbape sihat..demam on and off
mula2 en.zas demam dulu pas dia elok sangkut kat zue plak

so sesapa yg ade petua utk mengembalikan selera makan ku
sudilah kiranya meninggalkan komen utk petua tu ye

tq :)

4 comments:

~dARlee zURiS~ said...

biasanya kalu demam,mmg selera mkn akan hilang pastu
zue trylah mkn sup ayam
mkn panas2 ek
org kata sup ayam nie bg naik selera mkn.

Zue(Juju) said...

oh ye ek...ok2 balik ni zue try la cari sup ayam..tq sgt2 kak zuris!

Ima said...

juju..demam2 ni ade ape2 ke..
ehem2..:D

oneyani said...

memang ade pape pon..dah terbukti dah..patot pon xsehat je kan..ade org baru duk menghuni..ehehe