Wednesday, January 30, 2013

Scary story

Dah beberapa kali jadi pun tak serik2 lagi kan
Dasar degil hehe

Malam tadi before tido saya tengok cerita hantu kat tv siap tahan en.zas tak bagi dia tido sebab saya nak tengok cerita tu tapi takut nak kena berteman
Start pukul 12 habis pukul 2 haaa ada berani? Salah satu sebab saya nak tengok sebab cerita tu buat dekat Korea and view sangat2 cantik

Macam takde ulangan je kan nak tengok jugak malam tadi
Cerita hantu buat kat Korea pulak dah boleh agak la dia punya effect tu pun mesti la ala2 cerita hantu Korea dan Jepun kan
Tiba rambut terjulur dalam lif segala haaaa that kind of effect la dalam cerita tu
Cerita panjang2 tapi tajuk lupa nak bagitahu kahkah tajuk dia Kubur Tak Bertanda

Banyak part saya tutup mata sebab memang scary jugak la dia punya scary tu bukan muka buruk tapi simple je tak macam hantu cerita2 malaysia kan macam buruk2 jugak kan
Tapi saya rasa macam tu lagi scary sebab macam manusia jugak

Habis tengok terus masuk tido tapi saya memang dah agak dah nanti tak boleh tido sebab teringat
Sebelum tengok tu en.zas dah warning

"nak tengok ke,nanti sampai mimpi pulak"

ha memang betul2 masuk dalam mimpi
horror kan? huhu memang menakutkan masa nak tido memang tak boleh lelap tapi mata tetap pejam jugak
takut punya pasal tapi diri sendiri pun tau la memang tak lena
en.zas kat sebelah dah krohhh krohh dah hehe

orang kata jangan tengok nak tengok jugak dah bila tak boleh tido sentap sorang2 haha
apa yg saya tengok malam tu memang masuk la sikit2 dalam mimpi saya

ni kira kali kedua la sebelum ni tengok cerita Paranormal Activity
sama jugak terus macam dalam keadaan yg sama masuk dalam mimpi
Memang tak boleh tengok dah lepas ni cerita hantu sebelum tido
bangun tido rasa macam nak demam haha tengok lagi !


No comments: