Friday, December 5, 2008

Sakit hati + movie

setelah agak lama aku x update blog aku, last2 n3 ni yg kuar..serius aku mmg tgh sakit hati skg.xtau la nape ade org cmtu dlm dunia ni.korg bengang x if korg nak wat baik ngan org then org tu layan korg cm sampah????
:bofu_34:
aku tersangat la bengang bile wujudnye org2 cm ni.nape ek kdg2 ade manusia ni yg rasa diri mereka terlalu bagus padahal xla bagus pon.xpaham aku..last2 aku wat conclusion malas nak pikir dah hal ni.aku rasa org itu xkan baca ni sbb dia mmg xpenah tau tntg kwujudan blog aku yg cantik ini
:littlegirl1:

dlm kebengangan itu sempat jugak aku,en.zas kecintaan n adikku yg tersayang g nonton movie hehe best gle tu cite LOS DAN FAUN.ktrg tgk midnight nye show coz aku balik lmbat lately..so ktrg decide utk amik show kul 11.30 p.m.sesapa yg rasa nak gelak sampai terkeluar air idung mata sila la pegi nonton ini movie.sgt kelaka korg akan gelak tanpa henti sepanjang cite

:minimo_38:

so ni la dia poster cite tu, pe lagi cepat2 la mnyerbu ke panggung berdekatan ceh cm promote plak haha


No comments: