Friday, December 12, 2008

Tag berzaman dari ima...

ya ampun ima..tag ni dah lama dia suh wat tp lupa lor...Shy Whistler
hehe sorry...
actually tag ni kna tulis tgn:writing: tp disbb kan cik ima kte gna paint..
aku pn guna paint juga haha
jgn mara aaaa...

1. Your name:


xcantikkan huhu guna lg paint...

2. Left handed or right handed:


aku gigih guna kedua2 belah tgn aku nak wat benda alah ni...
sbb tu yg left handed punye buruk muahaha...

3. Favourite letter to write:



sbb nama family aku n en.zas ade huruf z so mmg slalu la aku guna huruf ni....

4. Least favourite letter to write:


sbb nama-nama dlm family aku xde huruf P so mmg sgt2 la jarang tulis huruf ni....

5. Write "the quick brown fox jumps over the lazy dog":



sgt tunggang langgang hehe

6. Tag 5 people:

sape2 yg rajin nak wat sila kan.....

No comments: