Tuesday, December 23, 2008

Tag dari my best fren..ima...

tag dari ima...last week lg dia bg tp baru ari ni nak wat..
sorry ima hehe...
actually tag ni lebih kurg ngan tag yg aku penah wat dlu tp kali ni cam lebih lg je dia nak...
rujuk n3 ini
k layan la tag ni
:minimo_03:
Rules: Once you’ve been tagged, you are supposed to write a note with 16 random things, facts, habits, or goals about you.

1- skg aku tgh bekerja d kelana jaya sbg software engineer..dlu masa belaja mmg xtau nak keje pe pas dah grad tp alhamdulillah dpt keje ni...Techy

2-aku sgt geli pada katak...jgn kate tgk katak betul,org wat bunyi katak pn aku dah boleh menjerit2 sbb aku dah terbyg cmne rupa menatang tu..huhu ngeri tu...Scared 1

3- sgt suka budak kecik..klu dpt pegang aku akan cium dorg byk2 kali xkisah la smpai nangis pun heheLips

4- aku adalah kaki wayang teygar hehe ni dah jd hobi aku n my chenta hati Heart ktrg penah wat hatrik tgk wayang masa aku kt melaka dlu kopak chenta hati aku skg nak wat tp xde masa plak..Let's See A Movie

5- suka wrna pink..buktinye sila lihat background baru ini hehe pink kan + bru je beli cadar wrna pink tp xpasang lg sayang plak heheCotton Candy

6- aku ade habit yg pelik...ble masuk kereta je msti rasa nak tdo esp klu duk kat seat belakang..xtau la nape..Tired

7- ble nak beli barang aku kena pegi ngan someone..sbb aku suka mintak pendapat org..klu sendiri2 jarang beli..kecuali bnda tu aku mmg nak sgt2..Friendly

8- aku susah nak tdo klu tdo kt tmpat yg baru..msti akan terjaga malam byk kali...

9- ramai org igt aku ni masih budak sekolah huhu mgkin sbb kecik sgt kot..penah sekali tu g klinik doktor suh aku tmbang berat sbb dia kte aku kecik sgt..bleh plak dia tnye "berat u x smpai 40 ye?" haha padahal lebih...

10- klu nak tau dlm adik bradik aku yg paling kecik...adik2 aku pn lg besar n tggi dpd aku..mak aku kte mase kecik aku cepat berhenti minum susu smpai la skg mmg aku menolak sebarang jenis susu...dan inilah hasilnye huhuGagging

11- aku agak sensitif orgnyeWalking Home Crying..senang merajuk n terasa ati..tp skg ni tgh belaja control bnda tu..

12- aku pantang tgk perkataan SALE..paham2 la maksudnye 2 hehe..tp kdg2 g tgk je xbeli pun
Faint
13- xsuka tgk bilik xtersusun..msti nak kemas cmne penat or lmbat balik pn msti nak kemas bilik n itu akan membuatkan my chenta hati membebel hehe

14- bru sje membeli kasut Reebok hehe

15- suka benda yg cute2...

16- sgt2 sayang pd family aku n of course my chenta hati Circle Of Hearts

ok ima hutang tag terbayar hehe

:minimo_37:

No comments: