Wednesday, November 19, 2008

Another Tag

Kali ni tag dari kak mun plak yg aku kna wat..
ok la since aku tgh xde keje skg ni aku wat la

p/s for kak mun : juju rembat icon kak mun hehe


Rules & Regulations :


#01; - Each player of this game starts off with 10 weird things/habits/little known facts about yourself.

#02; - People who get tagged need to write a blog of their own 10 weird things/habits/little known facts as well as state this rule clearly.

#03; - At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.

#04; - No tags back!

1- one of my weird habits yg aku sndiri xpaham nape jd gitu is aku akan gigit kuku ble aku nak pilih baju pe utk dipakai.it happens everytime aku nak pilih baju.
:littlegirl1:

2- xsuka minum susu Sick

3- sgt suka beli beg Heart hehe

4-suka shopping hehe tp klu tgh kering xkan jejak kaki kt shopping complex sbb geram klu tgk n berkenan tp xdpt beli :littlegirl1:

5- suka tgk tv tp memilih gak la..

6- ade certain makanan aku xmakan kcuali yg mak aku masak je hehe

7- aku sgt suka garfield...even garfield tu agak malas tp aku ttp suka sbb dia sgt comel pd mata aku
:garfield10:

8- aku sgt xsuka makan ubat:girl_12:xkira la ubat pe pn cair ke bijik ke mmg xsuka! (en.zas akan marah tgk statement ini)

9- aku xkan pakai baju yg sama pas mandi even baju tu aku baru pakai seminit sebelum mandi sbb aku akan rasa cm xmandi klu aku pakai baju yg sama! so paham2 je la keadaan bakul baju ku cmne hehe
:sidaibaju:

10- aku akan jd sgt marah kalau ade org gna barang aku tanpa mintak izin aku esp my baju.fuh pantang btul tu.:littlegirl1:

*sesiapa yg baca n3 ni sila la wat ye hehe

No comments: