Thursday, November 13, 2008

Tag dari Kak Wani..

ni la 1st tag yg aku dpt spjg aku mengemudikan blog ni...huhu..atas permintaan kak wani yg sudi menjengok blog aku, aku akan wat la tag ni..tp rasanya instruction yg no.5 tu xdpt nak wat la sbb kwn aku kt blog xsmpai 10 org pn haha....

T&C:
1. Take a recent CUTE photo of urself.
2. Don't change anything, edit or whatever.
3. Post that picture
4. Post this instruction with this pic.
5. Tag 10 people to do this...




haha foto yg kengkonon cute(walaupun x)...foto masa raya ari tu...

so skg makhluk yg akan kna tag ni ialah:

1. ima
2. cik choki
3. daus(blogger baru..smlm)
4. kak mun

tula je 4 org yg ade dlm list aku(termasuk kak wani 5 org la)....

3 comments:

Munirah Abd said...

aik kena gak???
hahaha
akak dah wat dah....tp lom publish lagi laaaaaaa....

gingerbread said...

mesti kena mana bleh xkena...muahaha

syhazwa said...

mcm nak g nikah jer.