Wednesday, November 26, 2008

Happy + Sad

:littlegirl1:1st cite yg happy dlu
aku happy sbb berjaya make-up kan akunye blog...
kejadian make up me make up ni bermula malam td
sbb aku rasakan blog aku kurg cantik huhu
n malam td aku terpaksa tunggu encik chenta hati ku dtg amik
disebabkan kecuaian aku sendiri...so careless la:err:
so sementara menunggu encik chenta hati
aku sje la godek2 blog ni n smbil2 tu tgk2 blog org
n hasilnye jd la cm skg
actually tgn ni still gatal nak godek lg :laptop:hehe


:littlegirl1:n now cite yg sedih huhu
xde pe pun cuma encik chenta hati ku kena outstation
:cry:kat perak plak tu..nasib baik ari ni
ngan esok je..
tp nak wat cmne kan terpaksa la terima
dah keje dia cmtu..

FYI barang2 kat bilik aku telah pun di packing:vacation1:
i am moving again!!
ni kali ke-3 pindah..rajin kan aku nak packing
:littlegirl1:(sebenarnya sgt malas ye)
nasib baik barang2 xbyk sgt...
yela nampak xbanyak tp kg dah masuk kete
xmuat la pulokhoho
so kesimpulannye barang aku mmg banyak haha..


mood : :girl_1:

No comments: