Monday, January 5, 2009

22 years old

yay..takut masa nak taip
cm xcaye ku dah pn 22 tahun smlm
emm bleh dikatakan antra the best b'day 4 me la
thanx pd sume yg wish..
i really appreciate it..
present???
ku dpt 3 present smlm ngehngeh(gelak terbaru ku n en.zas)
tp pix xsmpt nak amik
nnt dah ade ku tepek2 kan di blog ini..

k la ku story kan sikit menjelang detik 12 mlm 4 Januari 2009..
cm suspen je
my chenta hati a.k.a en.zas bawak aku ke Dataran Merdeka
tujuan??
ktenye senang kt ctu ade jam besar bagak
bile berdenting je jam tu
terus bleh tau dah masuk 4 Januari 2009...

kek dah tersedia ngan lilin 4 batang
kenapa??
tu konon2 sempena 22 tahun la
lilin tu 2 kecik 2 besar..
en.zas kate masa aku tiup lilin kek tu ramai org tgk aku
ngehngeh..tp mmg masa aku pegang kotak kek tu
org keliling dah tgk2 aku...
muahaha jgn jeles
xtahan smbut b'day kat Dataran Merdeka..

pix2 sume akan ku uploadkan later
ok!



mood:

:mKipas:

1 comment:

Kanak-kanak dunia ku said...

Congratulation & Happy Birthday..wishes you all the best, hope this year more meaningful&better then last year.. last but not least, kalau engkau masih study..study hard, kalau kau sdg bercinta..jaga maruah cinta/wanita muslim.. kalau engkau sedang mengelamun..ingat2kan aku juger..he..hee..heee.. salam kat en.zas tuu.. don't miss interpret lak maksud aku..