Friday, January 9, 2009

Birthday Gift

n3 kali ni khas utk besday gift ku ari tu..
ada 3 present...really mean to me..
meh ku tepekkan pic nye..




cute kan?hehe ku pn xtau lg nak letak ape tp dah testing letak my brooch in here
and that thing comes from my mum..


luv you so much mak!!! my luvly walid..luv him so much..
emm...rindunye kat mak...

p/s: my walid(ayah)wish aku mlm tu siap dgn lagu b'day sekali tau
very the happy..


reddish love pillow ni from my sister..really love this..


thanx sis!!love u!!


and this biggest Garfield ever..from my chenta hati of course..
besar btul tau dah lebih kurg besar ku je..


this picture was taken by me..using my hp tau...
ni pic mlm countdown my b'day...
en.zas ble u mau bg i pic from ur camera ek??

happy being me!!
n ku bersyukur mempunyai org2 yg sayangkan ku dlm dunia ni..



mood:
:mLove:

No comments: