Thursday, May 28, 2009

Santaikan diri anda..aku cabut awal dari ofis haha..

tah hape punya tajuk daaaa
aku update ni pun svv xtau nak watpe..en.zas dgn baik hatinye bayarkan satu pc utk aku guna padahal lap top ada je bleh wifi..
and dia tgh dok sebelah aku ni dok main counter strike

tengahari td aku punya ngantuk+pening jgn cakap la
sampai tgk pc pun aku dah rasa nak muntah
lunch hour ade farewell lunch utk one of my collegue...now ex-collegue la

balik dari lunch tu aku duk dalam sejam kat ofis dah xleh blah dah
nak wat keje pun software tu xde kat pc ofis aku n saje aku x install
sbb dah menghampiri siput **** dah kelembapan dia
dah berat sgt dah Dreamweaver dlm tu Report Builder pn dlm tu
mmg tanggung hazab je pc aku tu..so aku decide xnak menambah lagi kesengsaraan dia

aku call en.zas mintak tolong amik aku kat ofis..
balik2 je mmg aku bantai tdo sampai kul 6 ptg

pas maghrib makan alang2 tu tunggu adik aku balik keje g la OU
bleh amik dia sekali..and skg ni dia dok berkaraoke belakang aku
bagus..masing2 pandai bawak diri..xyah susah2 nak layan

skrg ni nafsu shopping aku mmg susah gle nak ditahan..tmbh2 klu masuk OU ni
sampaikan en.zas terpaksa mencabar aku kalau aku boleh masuk dlm OU n kuar tnpa beli pe2, dia akan belikan aku sandal Crocs satu...
adusss...susah tu..sedangkan masa tgh kering pun aku boleh je nak beli t-shirt selai(tp rm10 je) ble masuk Jusco OU ni,ni kan plak ble ade duit
lagi la laju je kaki aku masuk...

confirm2 kuar ade tangan aku ade plastik..

No comments: