Monday, May 25, 2009

Syurga Cinta....seribu makna


kalu korg g tengok cerita ni korang akan paham tajuk entry aku ni..
bukan sekadar filem..cerita yg padat dgn segalanya
bunyi cam emo skit tp tula yang aku rasa pas tengok cite tu

aku pasti siapa yg ade hati dan perasaan mesti akan insaf tengok crita ni
serius mmg melekat dalam kepala dan hati aku
pas tgk korg akan terfikir sejenak kehidupan korang skg ni

mmg kredit aku bagi pada David Teo..
dah lama Malaysia ketandusan crita2 mcm ni
penuh dengan unsur2 nasihat.kalau suh aku tengok banyak kali pun aku sanggup

sebak jangan cakap la bape kali aku tahan nak nangis
segan je nak nangis dalam panggung tu...
mula2 korg akan terhibur pastu slow2 dia tarik kita ke dalam nasihat
dan kata2 yg bermakna

kepada penggemar2 movie tu aku suggest pegi la tengok cite ni(iklan tidak berbayar)
mesti korg dpt rasa pe yg aku rasa skrg ni...

No comments: