Wednesday, June 24, 2009

Stress

:mHantuk: :mHantuk: :mHantuk:
boleh tak aku nak hantuk kepala camni?
agak2 ade yg kesah x?

serius amat2 stress skg ni..tdo pun xlena..
buat sume xkena..
tp ble kat ofis kena cuba hide kan la perasaan ni
yela klu aku layan kang confirm terbengkalai sume keje

actually i need someone to talk with...
really need someone

aku ade je kawan kat kl ni yg aku rasa boleh untuk di wat berbual ble ade masalah
tp masalahnye aku xde transport nak g jumpa dorg
klu ade silap2 mmg aku lari tah mana2 dah
xpayah nak tggu org..

aku mmg dah xlarat nak carry perasaan yg cmni
sakit gleeee....kang mula dtg idea bodoh yg mcm2 kang
imaginasi xnak kalah huhu
tp satu pe aku xleh nak wat

kdg2 aku regret ngan diri sndiri
klu aku list kan problem aku kat cni confirm korg bersyukur gle xjd diri aku
tah2 siap ade wat kenduri kesyukuran lgi

ha,kan aku dah merepek dah ni
emmmmmmmmmmmm...........

p/s: mgkin ade hikmah disebalik sume ni.......

No comments: