Wednesday, November 11, 2009

Saya yang kelam kabut

nampak tak pe tu?

meh close-up sikit.............

ha nampak tak yang putih2 tu?
tu sebenarnya susu kambing dalam bentuk serbuk
zue memang xminum susu tau utk kes ni zue minum tapi harus la dengan sebeban milo haha

zue nak bancuh susu ni pagi td kat ofis
alih2 elok2 bukak nak tuang dalam mug boleh plak dia tumpah atas notebook zue siap landing atas pensil lagi

waaa nasib baik sikit
mahal tau susu ni..jgn membazir la

ni sebenarnya antara habit kat zue
kalau wat sesuatu mesti ade je xkena
contoh cm ni koyak plastik susu tumpah
kalau jalan hari2 zue akan langgar tempat yang sama

boleh kata hari2 tau!
en.zas dah paham sangat dah hari2 mesti zue ada je ngadu kat dia pasal zue langgar something
luka pun cmtu jugak
xperasan terlanggar penyangkut kat bilik air
tau2 darah je huhu

nasib la ye en.zas dapat zue ni haha

1 comment:

PiNkLaDy said...

oit!! kite sepesen kot.. ala2 clumsy gitu.. hahaha.. ade jer bende yg xkene nye.. pi mandi pon leh cedera kan?? aku cuci pinggan kt dapur pon leh luka2.. hoooho