Wednesday, June 22, 2011

Shopping for a Tops

saya memang tengah menggila beli tops lately
be it online shopping or outdoor shopping, it is like a must to buy a tops haha
meskipun ketika saya stress saya akan membeli baju
okey dah zue kau kalau tak stress pun memang keje nye nak shopping je

but the most important thing when I wanna buy a top is..........is it suitable for a breastfeeding mommy?
you see Ayra never drink milk through bottle....never!
I'm the only source of milk for her so it is very2 important for me to buy cloth that easy to selak when she want to breastfeed.

for the mean time, I'm not so into a trend of wearing a big belt because it'll be so leceh kan bile nak kena bukak dulu belt tu baru boleh nak breasfeed by the time belt dah bukak Ayra pun dah meraung sebab lambat hehe

kalau nak pakai jugak kena pakai baju yang ada butang banyak2kat bahagian dada
tapi memang saya mengelak sangat2 utk pakai belt2 ni segala

so kalau nak beli baju memang itu yg saya fikirkan dulu
sama dengan en.zas,whenever nak beli mesti dia akan tanya dulu senang atau tak nak breastfeed?
kalau senang on kalau tak jgn harap!


No comments: