Wednesday, September 7, 2011

9 Syawal 1432

9 Syawal 1431 tarikh Putri Ayra Nabila dilahirkan ke dunia mengikut kalendar Islam
Hari ni genap setahun Ayra hadir dalam hidup saya dan en.zas

Kita mungkin selalu lebih ingat tahun masihi berbanding tahun Islam tapi Alhamdulillah Ayra dilahirkan dalam bulan Syawal jadi lebih mudah utk saya mengingati tarikh kelahiran puteri kesayangan kami ni

Alhamdulillah...kehadiran Ayra amat2 menggembirakan saya dan en.zas
melihat Ayra membesar dan saya dapat menjaga dgn tangan sendiri merupakan satu anugerah tak ternilai dari Allah buat saya

Sekarang ni Ayra dah ada 4 batang gigi hehe
jalan boleh dah boleh 4,5 langkah tapi kalau kite pegang memang ligat la dia berjalan
dah pandai tiru2 dah apa kite buat and dah pandai dengar arahan
comel je tengok hehe (lantak la puji anak sendiri kuikui)

Raya tahun ni memang satu pengalaman yg istimewa sebab ada Ayra
excited nak siapkan baju2 raya dia memang lain macam hehe
bayangkan baju kurung dia saje ada 5 pasang!! kalah mama tau
tu xcampur lagi dengan gaun dia,kasut lagi
memang berabis untuk anak la kiranya haha

Semoga saya dan en.zas dapat membesarkan Ayra sesempurna yang boleh
InsyaAllah........



Mama and Papa loves you so much baby!


No comments: