Tuesday, September 6, 2011

Raya 2011

tak penah kot saya update pasal raya kan?
almaklum la orang rajin update hehe tahun lepas memang takla sbb tgh2 raya beranakkan Ayra
pastu dengan berpantang segala nak update pasal raya apanya
tahun ni emmmm walaupun kehilangan permata hidup tp kitorg adik beradik tetap berusaha menceriakan raya ni untuk mak

memang tipu la kalau kata xrasa kehilangan kan,tp kitorang taknak layan kan sgt perasaan tu
apa2 pon arwah Led tetap dalam ingatan dan doa kami

petang sehari sebelum raya kami sume pergi menziarah kubur arwah
and pagi raya pegi lagi sekali lepas tu terus bergerak ke kl tp dalam perjalanan tu singgah la kat rumah sedara2 sebelah arwah and setiap persinggahan aktiviti kami adalah MAKAN!
haha of course la kan dah nama hari raya tapi mmg xberhengat sentalnya

sampai kl dalam kul 11 lebih(malam)
terus menuju ke rumah mentua saya tido kat sana
kitorg stay kat kl sampai hari sabtu then balik perlis
masa kat kl mmg xde masa yg kosong,sentiasa kami isi dengan ke rumah adik beradik sebelah mak pulak and rumah opah saya kat beranang

Ayra?
budak tecik tu mmg sangat menghiburkan dengan perangai dia yang macam2
keletah sangat dah sekarang ni
collect duit raya utk dia plak la tahun ni hehe

gambar masa raya


pagi raya pertama..kalau tengok gambar ni expression muka ayra tu sebijik muka arwah Led


suami isteri di pagi raya

en.zas sebenarnya pakai baju tahun lepas tau hehe ade je baju raya baru tp saje nak pakai masa raya kedua sbb baru nak sedondon
raya pertama kan kitorg lama dalam kete je so xyah nak sedondon sangat la kan hehe


Raya kedua...kat umah opah kat beranang..sedondon tak kami hehe tema blue...

percaya tak baju saya dengan Ayra ni guna 4 meter kain sahaje?? haha saya kan xberapa nak besar tu yang dapat buat baju dua beranak sekali very the jimat kos


candid by my hubby

perasan tak shawl tu ada corak sikit??sebenarnya raya kali ni memang saya xprepare dari segi tudung bukan xbeli tapi bile beli xbawak contoh baju so merasa la ko pakai tudung yang mana ada je nasib2 la ada yang padan ke tak...fadan muka kaw haha


Raya ketiga..umah future brother-in-law....

the theme was kaftan but as u know my size wayyyy to different from my sisters so mine was not like them huhu
the three girls punya kaftan memang sama tiga2 beza cuma warna je la
nak menyedapkan hati saya kata kat dorg saya kira 'kepala' la sbb tu kena pakai lain dari korang haha

ni kira summary masa raya hari tu la
gambar2 ada banyak la jugak tp yang saya upload mana yang saya rasa best je hehe


No comments: