Wednesday, September 21, 2011

Ayra dah 1 tahun wooohoooooo!!!!

Alhamdulillah on 18th September 2011 genap usia puteri kesayangan kami berusia setahun.....dah setahun dah saya membesarkan Ayra..to the date Ayra dah berusia 1 tahun 4 hari
rasa macam tak percaya pun ada sbb saya ni kira kategori nak jaga diri sendiri pon macam tak lepas hehe

Rasa bersyukur sangat2 dikurniakan Ayra dalam hidup kami suami isteri
She's just an easy baby...standard la kan kadang2 budak2 mesti meragam punya tp setakat ni saya masih boleh atasi lagi la walaupun kadang2 memang dah macam tarzan dah mama Ayra ni menjerit haha

Oh yes, Ayra dah pandai berjalan dah..before birthday dia lagi..

Bila Ayra dah setahun ni rasa macam dah besar dah dia...Ayra memang sangat rapat dengan saya
Pantang hilang kang mula la dia mencari
And dia jugak suka membuli mama nya ni hehe

Tak sempat nak celebrate pon lagi tp masa birthday Ayra tu saya pakaikan dia baju baru hehe
Excited si mama ni the day before g memborong baju anaknya
Mak tok Ayra which is my mum pon membelanja dress utk cucu kesayangan dia ni hehe Ayra pon mmg agak rapat dengan mak saya

Comel je tengok Ayra pakai dress sebab dah pandai jalan kan cantik la terletak kalau tak dulu sana sini terselaknya haha
Gambar birthday girl dalam SD card papa dia tak amik lagi
Kalau ada nanti InsyaAllah saya upload ek.


Love you so much baby

No comments: