Friday, January 27, 2012

Online at Starbuck

Bila dah takde internet ni la bahananya
Kena mencari tempat yg boleh online
Sehari dua boleh la tahan,kalau dah berhari2 memang meroyan xdapat nak online
Hari2 tunggu en.zas balik keje nak ajak pegi starbuck nak online tp selalunya balik dah lambat memang xla nak keluarkan

Kebetulan malam ni dpt balik awal skit,awal x awal mana la kul 9 huhu
Saya dgn Ayra siap2 kat rumah en.zas sampai terus turun.

Bila sampai sana saya terus dgn laptop
Ayra saya dah bawak iPad siap2 utk dia so that dia xkacau saya online haha
Tapi dia kacau jugak T_T

Nasib baik en.zas layan dia so takde la dia kacau sgt cuma kejap2 dia dtg kat saya.

Tujuan sebenar nak online kononnya nak cari resepi
Tp xtau resepi apa nak cari haha
So main bedal la apa yg lalu dlm kepala saya google,tnya en.zas jugak apa dia agak2 nak makan

Dekat dua jam jgak la berkampung kat Starbuck tp yg bestnya saya cuma bayar sandwich saje,air kitorg free ehem ehem sbb saya redeem free drink after register Starbuck Card ngeh ngeh

No comments: