Sunday, September 9, 2012

Like mother,like daughter

Sama kan?
Ni Ayra paksa mama dia beli sama
Patutnya nak belikan utk dia je tapi masa nak beli tu dia taknak try langsung sampai la saya tunjuk kasut yg sama utk saya tu

Niatnya utk pujuk dia beli je kitorang pun bayarkan utk dia je la
Sekali bila suruh dia pakai dia nak saya pakai jugak wahahahaha
Ayra niiii memang soulmate mama la
Membantu betul mama tambah koleksi kasut hahaha

saya memang taknak beli sebenarnya takde la berkenan sangat tapi bila dah pakai selesa pulak so macam tak rugi la beli kan hehe *ko kalau kasut memang tak rasa rugi zue*

Bila nak keluar mesti dia amik kasut ni nak suruh saya pakai sekali
pastu dia excited gila sambil cakap "mama,ame mama"

Sekali dua boleh la tapi kalau tiap kali keluar merajuk pulak kasut yg lain hahaha
Kasut Ayra la bukan kasut saya *kennn*
Maka saya sorok kasut tu kehkeh

Bila saya rasa nak pakai baru saya tunjuk kat dia
Oh yes kasut tu beli kat Payless,Sunway Piramid
Memang meroyan sikit masuk Payless tu kasut budak comel2 belaka
And now Payless dh ada kat Suria Sabah
Weeehooooo *lompat bintang*

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: