Sunday, August 12, 2012

Online Shop

The one and only online shop that I trust is definitely ThePoplook .
Like seriously..tak tau la berapa banyak dah saya beli dari dorang.
Dari masa saya guna offline transfer sampai la sekang dah maju sikit haha

sangat efficient sampai en.zas pun kagum hehe
eh ni bukan promote ke apa ek just personal opinion and sekadar nak berkongsi jewh *org sekarang punya je*

Yang lain tu ada jugak saya try yg kat FB la emmm emmm sangat tidak memberangsangkan
and ada yg saya dah stop beli dengan dorg 
the reason why saya stop xyah cite la ek.

Oh yes saya jugak penah try beli kasut kat Zalora
Memang sangat murah and cantik kasut tu but a bit lambat la saya dapat but but but they already sent an email to apologize to their customer

Dulu-dulu saya memang selalu shopping kat online shop yg buat offline transfer but now I prefer the one that can use online transfer/credit card coz lebih senang and cepat.

memang siang tapi bukan dlm bulan Ramadhan ni ye..jgn salah anggap plak hehe



at Manhattan Fish Market,Pavilion celebrate birthday Ira 


the latest one,masa iftar hari ke-5 Ramadhan di Promenade Hotel,Kota Kinabalu
all of my tops above are from Thepoplook
jangan tanya tajuk baju2 kat atas sebab saya pun dah tak ingat hehe

some of it memang dah lama beli dah,tengok je la tarikh kat pic tu ye

now ada lagi dua helai yg dah beli tapi belum pakai lagi ingat nak simpan pakai raya hewhew
and ada lagi satu yg dah order tp belum sampai,baru order semalam :B

boleh nampak tak kegilaan saya terhadap mereka? haha
ni pun ada yg saya tak snap pic masa pakai.
so far saya sangat2 berpuas hati berurusan dengan Thepoplook.

Sekian, 
dari pelanggan Thepoplook yg gembira.


No comments: