Wednesday, August 15, 2012

Packing for balik raya

Honestly saya memang tak bape gemar nak packing barang sebab susah sangat la rasanya nak pilih baju apa nak bawak
Rasa macam nak bawak semua je hahaha
Dulu-dulu boleh la nak bawak lebih2 kan duduk semenanjung bawak berat-berat pun takde sape nak charge ko
Sekarang ni cuba la bawak berat alamatnya melayang duit kat airport kuikui

Buat masa ni baju2 raya and yg belum pakai je saya dah letak dalam beg
Yang lain2 belum decide lagi mana nak bawak
Adui masalah betul nak pandang tempat baju tu
Rasa macam mana satu aku nak bawak ni,pastu saya ni macam tak reti nak bajet2 hari ni nak pakai baju apa esok nak pakai baju apa
Prinsip saya lebih baik bawak lebih daripada kurang

Baju Ayra tak pe baju budak kecik memang kena bawak banyak kan
Saya dengan en.zas share satu luggage Ayra ada luggage dia sendiri
Senang takdela baju dia bercampur dengan kitorang tapi beg dia kecik je la macam saiz hand luggage tu

Sambil-sambil pilih baju nak packing tu saya asingkan jugak baju yg tak berapa nak pakai lagi
Nanti kalau adik-adik saya datang boleh bagi kat dorang
Pastu ada la alasan nak beli baju baru kahhhhhhhhhh

Beg Ayra hampir siap dah pagi tadi dah masukkan sikit2 tapi rasa macam baju tido dia sikit plak
banyak baju tido dia dah keci kat sini
Banyak tinggal kat rumah kl sana

Membebel macam apa dah sekarang ni hehehe

Korang dah siap packing ke?

No comments: