Friday, January 29, 2010

I'm a Big Fan of Shoes

ari ni gaji...yay!
dah tau la kan ape yg terbayang2 dalam kepala zue skg ni hehe

yup...it must be...shoes!to be specific it's either wedges or heels
almaklum la cik xbape nak tinggi so kena cari yg ala2 dapat meninggi kan diri huhu

sekarang keinginan zue terhadap (dah macam ayat buku) kasut memang tinggi gile
baru je isnin lepas en.zas beli kan zue wedges Voir seketul,ari ni gaji zue dah berkira2 nak beli kasut lagi hehe melampau x agak2?

kalau nak dikira2 kan bulan ni je dah emmm...emmm... 3 pasang kasut zue beli!!!
Vincci, Carlo Rino , Voir.
tp kepala dah pk nak beli kasut lagi...uiiiiiii....

baju skg ni dah kurg skit rasa nak beli sbb rasa cm dah nak termuntah dah almari tu menahan baju yg ada (ckp je tp ahad lepas tersambar jugak baju sehelai kat Flea Market The Curve hehe)

masa b4 kahwin ari tu lagi best...kasut untuk sanding zue beli 2..memang en.zas suh beli lebih almaklum la kaki bini nya ini kocik yoo so kasut kat kakandam xde yg muat
tp masa tu dah ade satu kasut Carlo Rino baru beli(sbb ade sale and xsampai pon rm50!)xpakai lagi + sandal dari Opera

lepas kawin je terus zue ade 5 pasang kasut baru sbb campur ngan kasut hantaran

see.....banyak kan....hehe....


ni kasut2 masa nak kawin hari tu...dari kiri: Vincci, Opera, Carlo Rino

and now kasut2 tu dlm kotak lg duduknya..ada la pakai dah tp pastu zue letak balik dlm kotak xnak bg buruk

Carlo Rino...baru beli masa b'day zue hari tu..kira hadiah utk diri sndiri la

best kan?? setakat ni en.zas xpenah lg la halang zue kalau zue nak beli kasut
tp xtau la lepas ni kan huhu

emm esok nak beli kasut pe pulak ye wut wut!

2 comments:

~dARlee zURiS~ said...

haah lah.nape tetiba komen tu naik ke atas ek?
hmmm...

wahh..heels tinggi2 suma
akak pun kasut sanding haritu dok terperuk dlm kotak.tak pakai2 dah.
simpan kasi anak pakai lak ti ;P

zue said...

mgkin ade problem dgn template blogger ni kot kak...

kena beli yg tinggi2 je sbb zue ni rendang org nya hahahaha

ok la tu bg anak pakai at least x terbuang :)