Wednesday, March 25, 2009

Banyak nak cite tp xsempat nak wat...ade sape2 nak tolong???

saya adalah sgt jarang update maka jd la kejadian spt title di atas.keje baca blog org je tp blog sendiri dibiar bersawang so ari ni saya cuba ringkaskan la ek.sy tau xramai baca blog saya lg pun blog saya mmg agak bosan sbb xbyk gambar.nape?mengapa?apakah? sbb nye saya bergambar ikut mood..klu mood nak menggediks tu ade baru la saya snap2 segala.klu ade pic pun adelah ihsan dpd en.zas.klu dia dah bg pic tu haa tgu la 2 3 kali dia bukak blog saya ble tgk xde pic yg dia bg mula la dia menyoal then gelak2 kan saya masa dlm kete..ayat yg akan kuar

"poyo la b..kate nak pic,dah kasi tp x update blog pon"

adalah sgt pedih mendengar sindiran itu.tp apekan daya byk kekangan nye saya nak update blog ini.tak payah la saya explain kat cini

ari ni saya sudah nak feeling2 sedih sbb esok en.zas outstation lg huhu Belum Rain Forest katanya..2 hari.

Saya dah tau lame dah last week xsilapnya…sekali housemate saya plak gtau yg dia pn kna g kursus start esok.makanya???saya akan tggl sorang la…waaaaaaaaaaa….smlm otw balik saya saje wat ayat sedih kat en.zas

“nanti sape nak teman b makan 2 ari ni”

“b duk umah sorg2”

Hahahaha…saje saya saiko dia… tp dia pegi outstation bukan free2 je tau.haruslah saya dapat upah muahahahaha.ala klu saya x mintak pun dia mmg akan bg.dia cakap

“ala kejap je..xpe balik dari Belum nnt kte g shopping nak?..b beli la pe b nak”

Muahahahahahaha gelak besar.tp jgn ingat saya materialistic ye..kdg2 dia ckp sy setuju je tp xbeli pun melainkan dipaksa yeke tu..

So esok dan lusa saya akan cuba naik bas balik dan pegi keje.doakan saya (cam kan nak pegi perang plak).ade harapan bil letrik bulan ni melambung sbb saya akan pasang sume lampu yg ade kat umah tu haha dan juga tv adalah sentiasa on dgn kuatnye.

Sabtu adik saya nak dtg nak ajak teman shopping katanye ade dinner so nak cari baju utk dinner tu.xkan la dia sorg je shopping kan ngehngehngeh en.zas kate

“yah shopping sorg je la ek..b tgk je”

Adekah akan berlaku kejadian spt itu??kte tggu hehe

No comments: