Thursday, March 26, 2009

Hari ini aku sampai ofis kul 7.30 !

sila pecaya ngan title tu.wat pertama kali dlm sejarah aku smpai ofis kul 7.30 pg okkkkk 7.30 pg.selalunye waktu2 cmtu aku baru nak bgun wat kali kedua slpas tdo smula after solat subuh.nape aku sampai seawal itu?yela kan pg ni my luvly fiance(dah ade nama baru plak)nak g outstation makanya dia dgn bgga ajak aku temankan dia kt kl sntral konon2 menghantar la.sggup dia amik aku kat umah subuh2 sepi-i tu.lantak la yang klu nak.aku pn xtolak ok je walaupun aku tau msti mata aku akan terdera hari ini.

so pg ni aku bejaya g keje sendiri..naik lrt dari kl sntral turun kat kelana jaya trus amik bas then sampai ofis.bleh plak aku blur2 pg ni xperasan keta lalu masa nak lintas nasib baik smpat brek klu x confirm pg ni aku dah parking kt ward mana2...smpai ofis aku msg en.zas gtau dah smpai n cite la psl hal td dia reply

"allah..syg ok x ni"

lega nasib baik dia xmarah.

smlm pas balik keje ktrg masuk Giant jap konon nak beli barang bersempena dgn aku tertggal kat kl ni seorg diri.cari barang mcm kan aku nak kena tggl seminggu.padahal ari ni je InsyaAllah mlm esok dah jumpa balik.semua benda di unjuk kan kat aku.selagi boleh.

tp yg paling best semuanye adelah barang segera!korg tau x wujudnye nasik goreng segera tggl nak masuk oven or just rendam dlm air panas?bende tu la dia belikan.oh dia ni sgt memanjakan aku.yela time dia nak kg klu dah dtg angin dia aku tnya skit pn kena marah.

tp mlm td tb2 aku rasa cm takut plak nak stay sorg2 kt umah.mula2 wat biasa je tp tah tb2 plak takut.tp bleh kot aku nak try la ni xpenah2 lg aku duk sorg.asalkan tdo sorg pn aku kena pasang lampu meja tu ni kan plak tggl dlm umah sorg2 sib baik umah aku xbesar mana.xpela nak wat cmne sape plak la aku nak pggl teman aku plak kan.

p/s: ni pic masa ktrg balik perlis bulan lepas...

No comments: