Tuesday, March 31, 2009

sila wat kedai mamak ni cm rumah sendiri....

ni aku nak marah ni..

td dah sedap dah menaip wat n3 ni tb2 tah hape aku tekan hilang plak.aku dah tersadai lame kat kedai mamak ni sbb menunggu my shenta hati aku wat keje.gle lama sampaikan dah makan pn boleh lapar balik.aku igt klu org lain mesti dah lari balik dah.tp aku nak lari cmne nak suh jalan kaki mmg xjauh mana pun dri umah aku tp klu jalan kaki InsyaAllah la besok pagi sampai.

en.zas kat sebelah aku dah gelak2 dah ni nak je aku sumbat mulut dia ngan mouse ni.tgh dok taip2 ni dia

"nak banana split x b?"




eceh ko yg nak ko tnya aku plak.padahal baru 30 minit kot tolak pinggan nasik dia.mula2 sampai td ktrg dah order satey ayam 10 cucuk.dia wat sibuk wat keje aku sibuk menyuap kat sebelah dia.

pinggan satey yg dah setel..isi nye dah masuk perut aku

ayg bz kan wat la keje ye b nak makan muahahaha tp kg kejap2 aku suap gak ke mulut dia.dah abis makan tu aku dah start bosan dah muka jgn tnya la klu tgk cencorot lg comel kot.aku amik kertas dia senyap2 aku conteng
hasil karya aku kt kedai mamak...errr ade rupa en.zas x?muahahaha

dah lapa balik ni.en.zas suh aku order pe2 nak makan last2 aku mintak chicken chop

sorry la ble pinggan dah licin baru gatal nak snap

dah dia tgk aku bosan sgt dia suh aku g watson dkt ngan kedai mamak ni.dia hulur wallet dia suh aku beli pe2 yg aku nak wahhhh nak pujuk nampak mula2 aku xnak la pastu xckp pe aku pelan2 gerak tp masuk dlm tu dah pusing2 xtau plak nak beli pe.kuar balik..tgk2 chicken chop pn sampai.

en.zas plak lapa dia g order nasik.org 2 org je tp makan sepahnye cm 8 org.

pic2 ni aku baru upload td guna bluetooth.masa tgh nak transfer pic ni aku tggu en.zas yg send dari hp dia aku settle kan kat pc..aku tnya

"dah belum?"

"jap2 ade lg satu"

aku rasa cm ade 4 je tp rasa cm byk plak rupa2nya dia send pic ni sekali

hampassssss..

en.zas ni mmg klu dlm satu hari dia xpekena aku mmg xsah.mcm xsempurna la hidup dia utk satu hari tu..xpe2 wat la lagi dia wat cmtu kg aku mintak upah ngehngehngeh

No comments: