Tuesday, March 17, 2009

Entry xtau pe nak cite

lame x update bukan sbb xde cite tp cm xrasa nak update plak.padahal cite n pic ade je.xpela nnt klu ade masa sy upload la ek tp a bit basi la cite nye.actually nak say thanx to pinklady for the tips.alhamdulillah skg sy dah recover from scabies.tp still berjaga2 la takut kna lg.kg xpasal2 menggaru xhingat plak lg.masa tu tgn sy akan cepat je nak berjalan n suara en.zas akan sntiasa berkumandang menegah sy dri menggaru tmpt yg gatal tu.hoho sgt seksa ok.

ni pn lately asik xsihat je.masa sy wat n3 ni sy baru je bukak sekotak tisu yg baru pas baru menghabiskan sekotak tisu yg ade kt meja ni..selsema plak ari ni.tu bunga2 nak demam la tu.rasa cm nak je lari balik.


k la alang2 dah update ni sy tepekkan la skali pic final Raja Lawak.asalnye ktrg xnak pegi bru cadang nak ke sunway piramid tb2 kwn en.zas(photographer jugak la) call ajak g tgk final Raja Lawak.sy follow je la.smpai2 je org mmg dah ramai kt ctu tggu nak masuk je.

k la ni pic time final tu...




last skali mesti muka tuan pnyer blog...abaikan muka sememeh itu ni la kekdahnye klu balik keje xreti balik umah dlu...bukan xnak tp xsmpat dah

1 comment:

mama mya said...

x sihat yer.. cuaca kot coz anak akak pun x berapa sihat.. akak nie kalau bab menggaru waduss memang syiok giler menggaru hahaha.. mesti best dapat nengok raja lawak live :)

re = dulu suka baca novel sejak ada anak x sempat pun nak baca hihihi