Wednesday, April 15, 2009

Aku penat..ade sape2 nak tawarkan tangan tak utk buat keje aku?

serius aku mmg penat gile ni..dah beberapa hari xcukup rehat
tp kang balik mula la aku xsedar diri
penat2 pun nak jugak merayap..nak2 plak aku tggl sorg
lagi la..balik hanya utk tdo so that xde la aku nak pk benda bukan2
tp cmtu lg takut kan sbb smpai2 umah dah lambat
confirm aku suruh en.zas teman aku naik sampai atas.
dah aku selamat masuk bru you bleh balik

ni pun ade lg separuh dari 6 pages punya form aku kena design
yes aku kat ofis tp mmg xlarat gle dah nak wat
ngan perut lapar lagi mintak mahap la nak ngadap benda alah ni
ingat pagi td nak dtg lambat la sbb smlm dah balik lmbat
xdppppttttt juggggaakkk...lagi awal dari biasa ade la
sbb td pagi hujan so kena naik keta means kena kuar awal la

pas solat subuh aku mmg dah xleh tdo so terus g iron baju
8.20 a.m aku dah smpai ofis
smpai2 ofis aku gayut kat fon ngan mak aku bergosipan haha
lebih setengah jam ok..aku klu borak ngan mak aku xde de seminit 2
paling sekejap pn 15 minit
kdg2 bila kuar ngan en.zas then aku call @ mak aku call aku
confirm en.zas jd invisible jap di mata aku muahaha

tp nasib baik dia xkisah sgt..yela aku kan anak perantau poyo
harus la klu dpt borak ngan ibu tersayang byk benda nak crita
kdg2 dah abis borak pn ade je bnda yg aku lupa nak gtau
dah penat dari pg td lg mestila dah pasang niat nak balik awal kan

xdpt jugakkk...keje aku bleh je simpan esok
tp en.zas ade keje lg...xpela nak wat cmne
tp by the time aku wat n3 ni
dia sbnrnya tgh on the way nak fetch aku tp sangkut dalam jem
sunggoh durjana jem itu
sib baik keje aku yg portal tu dah settle klu x lagi la tekanan aku

k k en.zas dah tggu aku kat bwh
chao!

No comments: