Monday, April 27, 2009

Another picture n story

Sabtu...

kul 6 pagi mak n adik sampai kl sentral.balik umah relax2 jap niat di hati nak sambung tdo tp dah dpt jumpa mak mmg xtdo la jawabnye berborak je.dlm kul 9 kuar g Muzium Negara.Adik mmg sgt2 teruja.Mula2 masuk Pameran Senjata then Muzium Negara yg besar tu.pas kuar dari Muzium tu adik cakap "bestnya masuk muzium".itu wat aku tahu yg dia mmg happy sgt masa tu.




then g Mid Valley..konon nak g shopping tp hampeh.xbest lgsg shopping situ.tp dlm x best tu sempat jugak si kecik tu rembat t-shirt selai.then meet my walid there.best gle time tu.dlm 20 minit led sampai,yah pun sampai jugak dari melaka.pada aku moment tu mmg sgt indah utk dikenang.tp a sedih jugak la sbb ira n along xjoin.


dlm kul 7 led kena gerak sbb led dtg ngan kawan kursus n dorg nak ke kelana jaya.ok la wlupun kejap tp at least ktrg smpat minum2 n makan donut big apple.

ktrg pn tggu en.zas dtg n nak terus g kg.baru makan tp otw tu ktrg dpt tau led n the gang xjumpa tmpt.en.zas pun tukar haluan menuju ke kelana jaya utk tunjukkan jalan.pastu baru la ktrg ke kg.baru.aku happy sgt sbb dpt bwk adik nak makan beef steak.

Ahad....
pg2 dah bangun.mak paling best..pg2 dah kupas pelam pastu hulur kat aku yg tgh mamai2 hehe pastu borak2 ngan mak.b'fast ktrg best,spageti buatan sendiri.sodap tu....pas makan siap2 nak g OU nak shopping.kali ni shopping mmg menjadi.



mula2 masuk MPH dlu.oh aku berjaya menahan diri dari beli novel.nasib baik.tp aku belikan 2 buku utk adik.mmg dari dlu lg aku suka belikan story book utk dia.pastu g F.O.S..kt cni kira warming up la.mak dah capai seluar dulu sbb mak mmg nak ari seluar.aku konon2 nak tgk je la sekali terbekenan ngan satu cardigan.tp murah je buy 1 free 1 so aku share ngan yah sbb watpe nak beli sampai 2 kan.

abis dari situ ktrg g makan KFC.



dah kenyang perut suka hati ktrg masuk jusco plak.niat nak bli sehelai t-shirt berharga rm 10 bertukar menjadi 3 helai blouse tp sgt murah harganya.oh tolong la mmg sgt dugaan ok.aku,mak n yah bergilir masuk fitting room.pastu sibuk nak tunjuk kat mak.tp serius mmg murah...sbb murah la aku beli kalau x jgn harap.best sgt shopping ngan mak n adik2.byk jugak la mak beli sbb ada utk adik n ira sekali.

dlm kul 7 ktrg bergerak ke kl sentral sbb train mak kul 8 mlm.ble sampai kl sentral rupanya train tu delay kul 8.20 baru jalan.emm sedih sgt sbb mak dah nak balik.aku harap sgt mak dtg lg sbb nak bawak mak jalan2 lagi..



by the time train tu jalan aku dah start rindu kat mak n adik..huhu

3 comments:

Munirah Abd said...

seronokkan kalau parent dtg jenguk anak time kita keje..then kita bwk p shopping..mmg heavennn..hehehhe

zue said...

tau xpe mmg heaven gle la..rasa cm nak mak terus duduk ngan kita pn ade xyah kasi balik muahaha

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

hang out ngn family mmg besttt kan? tak kira le gi mana pun.............. =(