Tuesday, April 7, 2009

When You Believeeee...

it's actually a song from mariah carey n whitney houston.aku sgt2 suka lagu ni.dengar banyak kali pun xpe.esp bila aku rasa cm xde mood,down or saje nak dengar english song.mariah carey mmg favourite aku.sume lagu dia mmg kena ngan jiwa aku la.

biasanya bila dtg mood nak dgr english song mmg lagu2 dia la aku cari dlu.satu lagi jason mraz..sgt best lagu2 dia.yg paling aku suka Lucky.

peel aku klu ada lagu yg aku suka aku akan mainkan berkali2 lantak la sampai bosan sampai satu tahap ble dgr lagu tu kat radio aku akan rasa cam lama nya lagu ni bila nak abis padahal klu masa suka tu bila ada ala rasa kejapnye dah abis.

wat masa ni lagu yg aku dok ulang2 dlm playlist ni :
1. jai ho - a.r rahman feat pussy cat doll(sape feat sape aku pun xsure tp mmg best gle lagu ni)
2. jai ho - a.r rahman (alone..lagu ni ade 2 version..yg ni a.r rahman sorg)
3. love story - taylor swift (lagu ni sanggup aku salin lirik dia kt tenet sbb xleh nak copy paste..hampehh tul)
4. lucky - jason mraz feat colbie caillat (dah jd ring tone aku sampai ofismate aku dah bising2 sbb dia dah terhafal the beginning of the song hahaha sorry anne)

pg tadi rasa cm moody skit xde mood sgt2 sampai malas nak meregek(words yg mak aku selalu sebut..xtau?tnya la org yg pure perak)takat sapu2 bedak pastu calit lip balm skit dah.bayangkan nak pilih baju pun xtau nak pakai baju yg mana padahal dah bersusun elok dah tggl nak amik pakai je(tp kena iron dlu la)itu puuuunnnn susah.

tah terbang ke mana semangat aku pg ni.tu yg sampai2 ofis terus layan lagu.jarang ok camni biasanya winamp ni aku bukak ble dah masuk tgahri sbb ngantuk.

HOI! semangat..dah balik2 jgn nak terbang jauh2!

No comments: