Thursday, April 23, 2009

Monitor oh monitor

aku tengah mabuk tgk pc ni sbnarnya..ni kira selingan la sambil2 wat keje aku hapdet blog.pening dol tgk monitor 19 ".rasa cm boleh masuk kepala aku sekali dlm monitor ni.actually dlu mula2 keje mmg aku pakai monitor ni.tp ade satu ari tu aku gatal pi tukar ngan collegue aku monitor 15".kecik gle..tp aku ok lg sbb ye la benda baru kan.

jd syok la sekali aku kena wat keje yg design2 ni cm xpuas plak tgk kecik.kejap2 kang nak kena scroll naik turun.aku pn mintak tukar balik n td bru dpt amik.

masalah nye skg ni aku mmg xtahan tgk besar2 ni.kepala aku dah start weng2.tp xpela kot smtra nak biasa balik kan(ayat penyedap hati).aku tukar dlu sbb dulu hari2 aku g ofis msti aku sakit kepala so aku rasa mmg monitor gabak ni la sbb nya.


smlm balik keje dlm kul 7.30 cmtu aku plan nak balik terus je sbb dah penat tp en.zas tb2 menyuarakan cdgn nak tengok wayang.aku perkataan 'wayang' ni mmg aku elergi skit.jgn ajak..once dah ajak msti bawak jugak la kan muahahaha

kitorang tengok cite ni

memang lawak gle.dari start cerita sampai abis macam nak koyak mulut aku ketawa.
sape agak2 tengah bersedih g la tengok cite ni.kalau x berjaya gelak jugak aku syor kan pegi la berubat.something wrong somewhere la tu.

sib baik ktrg nak cepat kalau x confirm aku dah melajak kan diri ke MPH.masa aku ckp nak pegi tu en.zas dah senyum sumbing kat aku.

'x..x..b xbeli...nak tengok je'

yela sangat.kalau dah masuk xbeli pe2 tu pelik namanya.
b4 tengok movie tu makan dulu la kan.dah naik pedih dah perut aku ni sbb lapar.nak makan dlm kadar segera n dekat sbb movie dah nak start. klu tengok movie kat TGV jgn la nak lambat2 sbb selalunya dorg punctual.

ktrg try makan kat Pizza Milano sbb sgt dekat ngan TGV OU n ktrg berdua pn x berniat nak makan nasik smlm.not bad la makanan kat situ n xla mahal sangat.
ni en.zas punya..Pizza Margarita..sedap..ok la harga pun ok


Chicken Lasagna...lama dah ngidam nak makan benda alah ni

aku ade order garlic bread sebenarnya tp lupa plak nak snap pic nye.

abis makan ngam2 movie pun start.tp xla rushing sbb dari tempat ktrg duduk makan boleh nampak board nombor hall yg dah boleh masuk.

masa makan sempat la aku call mak aku jap.abis ckp ngan mak adik aku yg bongsu plak.aku tanya dia

'nanti dtg cni adik nak makan pe?'

'betul ke ni...hehe adik nak beef steak hehe'

adik aku mintak beef steak tu.tah mana dia belaja makan tah.
xpela InsyaAllah kalau jd perancangannye nnt aku akan usahakan bwk dia g makan beef steak tu.
adik ni adik aku yg bongsu.mmg ktrg pggl dia adik pun.manja sgt2 dia ni.lgpun mmg sume org manjakan dia.

adik...i love u!!

No comments: