Wednesday, April 22, 2009

Bila anda seorang penakut.......

kalau la ade org boleh ubatkan penyakit penakut aku ni aku sanggup pegi.housemate aku still lg berkursus and akan balik 28/4 nnt.lame gle kan??korg pk la sndiri cmne aku nak duk sorg2 dgn perangai penakut aku ni.

smlm mmg gle2 menguji ketahanan mental aku.

b4 balik aku dah tapau nasik siap2 sbb.masuk je umah mandi sbb dah lapa sgt ni.mandi dlm kadar yg sederhana laju, kalau laju sgt kg masuk plak air dlm telinga aku.mmg aku fobia dari kecik lg bende ni sbb aku takut pekak.yekeee bleh pekak?tah aku pn xtau.

masa aku nak amik baju aku terpaksa masukkan separuh badan aku(kepala smpai pinggang)dlm wardrobe sbb baju yg aku nak amik tu duk balik bawah.

tiba-tiba.......
gedegangggggggg!!!!!!!!!!!!!

and aku rasa sakit katt belakang badan aku.
jantung aku jgn cakap la.mcm nak terkeluar dah time tu.ni aku cite ni pn rasa cm nak menggigil badan ni.
yela aku dah la sorg time tu tb2 jd cmtu

rupanya frame gambar yg aku letak kat atas wardrobe tu jatuh.sakit blakang aku coz kena bucu frame tu.sib baik plastik kalau kaca confirm skg aku tgh b'fast kat hospital.aku rasa mmg aku punca nya pn benda tu jatuh.

msa aku masuk tu msti wardrobe tu dah goyang frame tu plak sipi2 le duduk nye.
tp mmg aku terkejut gle la.
kira permulaan mlm tu mmg xbaik la utk aku kan.
tgh makan pn badan aku menggigil lagi.

en.zas plak wat hal mlm td.
aku tgh takut2 ni ade xde je dia jwb call aku.
skit2 kang "kejap..kejap" pastu letak

bz sgt ye yanggggg....xpe2 yela dia bz la kot.pikir positif skit la zue.
yela sape la nak layan perangai bodoh aku ni.
penakut xbertempat..
aku xtau nape dia jd cmni padahal dah rotate dah.
alang2 dah upload aku biar je

tiket masa aku g tgk AF last 2 weeks xsilap aku.
aku xde la kipas susah mati AF ni tp sje suka2 g tgk.

aku xkuar duit pun.cmne aku bleh tgk dgn xguna duit tu xyah aku cite kan.
masa yg aku g tgk ni best la jugak sbb dorg nyanyi duet.

pic b4 konsert tu start.
sgt xcenter pic ni.ni namanya pic amek sndiri.
xcenter pn aku gatal nak upload jugak.haha

1 comment:

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

Noi pun pernah gak sendiri2 kat rumah. 4 weeks. Takutnye jangan cakap le. Tapi nasib baik belakang rumah tu banyak kucing suka singgah. Bila dengar dorang mengiau je, kurang sikit rasa takut. Hehe

Just be extra careful K.
Make sure pintu sume sentiasa dikunci. Pastu kalau ada orang datang nak promote apa2 ke,takyah layan je.