Monday, April 20, 2009

David Archuleta at Sunway Lagoon

actually cite ni dah basi dah sbb dah lama dah pun.yg aku pegi ni cuma press conference nye je.xsampai sejam pn aku rasa.tp time ni mmg aku berbulu gle ngan photographer cha ya nun alif.kalu ye pn ko nak wat keje beragak la kan.tmpt foto dah ade dah kt depan tu

dia g menyelit kat depan tmpt aku duduk.hok oloh..mamat tu totally block view aku kt david archuleta tu.xnampak langsung!oh ye aku dpt g ni pun sbb asigment en.zas kat ctu.tp pas waktu keje aku la.dia amik aku trus g sna.

see??? kalu dah camni camne aku nak tengok korang cakap skit.aku duk la tertegak-tegak badan aku nak tengok.last2 aku give up aku duk diam je la dengar je suara dia.tp elok je aku msg en.zas pasal beruk kasar la plak depan aku ni, beralih plak dorang..selamat..kalu tak mau aku muncung je pas balik kang.


haa!! kan baru terang skit.ni sume aku snap guna handphone aku je.nampak la jugak kan.kalu nak lagi terang of course la camera en.zas tu.sebijik2 nampak muka budak ni sesedap rasa je panggil budak

time tu david archuleta ni tersangat la comel nye.dia pakai baju melayu.masa dia masuk tu siap berarak ngan kompang bagai.mmg dorg nak tunjuk budaya melayu la kan.it's good la actually kan sbb tunjukkan budaya melayu ni kat org luar cm david archuleta nih.

after abis tu ktrg singgah sunway piramid jap tp hampeh xdpt nak beli pe2 pon sbb aku dah kena kuarantin dari bershopping.huh!

No comments: