Monday, April 27, 2009

Tag dari Ima

Actually byk benda nak story pasal weekend ari tu tp bukak2 blog tgk dah kena tag so warming up dlu la ngan tag dari ima ni..

Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

Live,Life Happy
dah macam2 nama dah letak mula2 tp last2 ni yang melekat
suka nama ni sbb boleh buat aku berfikiran positif tentang hidup..
bila ada masalah pun relax je...yeeeeekeeeee....

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
http://story2u-gingerbread.blogspot.com/
masa aku nak wat link ni aku xnak linknya ade tempias2 nama aku..story2u to means sume entry yg ada dlm ni it's like aku nak bercerita ngan org la..sbb aku xramai sgt kawan kat kl ni.

Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?
emm kdg2 luahan perasaan,kdg2 cerita yg menyeronokkan,pengalaman hidup aku sehari2...dtg time gila aku tu mula la merapu xtentu hala dlm blog ni..

Pernah terasa nak hapuskan blog anda? Sebabnya?

nak hapuskan xpernah tp pernah terpikir nak private kan n dah buat dah pun tp kejap je..adela beberapa jam aku private kan..

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ini?

sweet je cm org nye jugak..tp dulu masa mula2 kenal blog ima ni blog nye berwajah lain tp skg dah lain dah..skg dah keje n dah selalu update blog kalau dulu lama je bersawang..hehe jgn marah ima...

Senaraikan 5 orang yang akan anda tag


mama mya
kak yanie putrajaya
yus si pink lady
kak mun

harap2 sume ni jawab la tag ni hehe tp xpaksa la

1 comment:

mama mya said...

time kasih tag mama mya.. nanti kita wat yer hihihi